niedziela, 15 maja 2016

Nowa postać!

UWAGA: Postać ta pisze głównie opowiadania indywidualne, więc prosi o nie rozpoczynanie pisania z nią wątków.
Zdjęcie:


Imię: ???
*Nazwisko: ???
Przezwisko: Upadły
Wiek: Żył 24 lata, teraz za to ma 572 lata.
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Nieumarły
*Stanowisko: Inżynier
Orientacja: Brak
*Zauroczenie/Partner: Brak
Wygląd: chudy, zwykle nosi czarny płaszcz i chustę zasłaniającą jego twarz.
Historia:
Chcesz wiedzieć kim jestem?
Jeżeli tego nie wiesz oznacza to, że świat próbował o mnie zapomnieć.
Chcesz znać moje imię?
Nie jest już ono ważne.
Kiedyś byłem panem, dziś tylko....
Właściwie to już sam nie wiem. Możliwe, że tylko cieniem, obrazem dawnej potęgi.
Przeszłość, o której was uczą nie jest kompletna. Moja historia została zniszczona razem z tymi stronami w kronikach które zostały spalone setki lat temu. Wiedza o mnie została zatarta i odszedłem w zapomnienie. Pytasz co było na tych kartach?
Czy nie zastanawiałeś się nigdy dlaczego dziś już nie prowadzicie otwartych konfliktów?
Opowiem ci prawdę o której już każdy miał zapomnieć. Na początku kiedy trwał pokój nikt nie przejmował się elfami. Potem rozpoczęły się najazdy mrocznych. Nikt wtedy nie wiedział kim byli. Dziś... sam zresztą znasz tę historię. Ją każdy zna. Co wtedy ze mną? Na początku byłem prostym wieśniakiem, a kraj potrzebował wojowników. Zostałem żołnierzem. Nie miałem innego wyjścia. Każdy, kto był w stanie utrzymać broń, musiał walczyć. W przeciwnym razie, trafiało się do zakładu kowalskiego gdzie wykuwało się broń do utraty przytomności. I tak do przedwczesnej śmierci lub do końca wojny.
Ale ja i tak chciałem być żołnierzem. Byłem młody i głupi. Chciałem poznawać świat i nie myślałem o zagrożeniu. Wtedy pierwszy raz spojrzałem śmierci w oczy. Zostałem ranny. Miałem jednak szczęście. Mroczny elf, który miał już zadać mi ostateczny cios dostał strzałą od mojego przyjaciela z jednostki. Niestety, on od zawsze miał pecha - Zginął tego samego dnia. Wtedy obiecałem sobie, że zabije każdego elfa.
Po zakończeniu wojny postanowiłem zostać w armii. Nie znałem litości. Szybko zostałem generałem.
3 lata później zmarł król. Nie miał syna więc poszukiwano kogoś odpowiedniego. Nikt wtedy nie pamiętał o moim chłopskim pochodzeniu. Wszyscy patrzyli na moje zasługi w wojnach. Nie spodziewałem się wtedy tego, ale to było dość oczywiste, że to ja zostanę jego następcą.
Byłem królem. Panowałem przez wiele lat. Byłem tyranem, ale moje rządy przyczyniły się do wygranej nad elfami. Podczas panowania uczyłem się magii. Pomogło to w wojnach, ale niestety przez nią jestem kim jestem.
W dniu w którym ostatnie mroczne elfy miały zginąć skończyło się moje panowanie jako król. Skończyłem jak każdy tyran tego świat od ostrza człowieka, który nawet nie jest żołnierzem.
Przez magię nie mogłem niestety odejść z tego świata.
Jestem nieumarłym. Moja dusza została zniszczona, a jedynie jej część została w ciele. W tej martwej skorupie ledwo będącej w stanie utrzymać miecz.
Obudziłem się po śmierci niczym ze snu. Nie jestem w stanie określić kiedy to było, ale musiałem przeleżeć w grobie kilka lat. Tereny podbite prze zemnie powróciły do elfów, a wojna została zakończona. Teraz... Nie można już walczyć. Przestaliśmy prowadzić wojny a ludzie pragną tylko spokoju. Ja odszedłem w zapomnienie.
Po kilku miesiącach wędrówki spotkałem jedyne stworzenia które o mnie pamiętały. Był to mój koń oraz kruk, który często towarzyszył mi podczas życia. Obydwa te zwierzęcia spotkał ten sam los co mnie.
To jedyne, co mi zostało. Dwójka nieumarłych towarzyszy. Wiedziałem co muszę zrobić. Nie będę mógł opuścić tego świata dopóki nie zbiorę mojej duszy w całość. I szczerze mówiąc....
nie chcę.
Dlaczego mam opuszczać ten świat?
Wieczna tułaczka po świecie mi odpowiada.
Kiedyś byłem królem
Teraz nawet nie wiem czy jestem człowiekiem.
Teraz jestem nieumarłym
Jestem upadłym jeźdźcem.
Hmmmm....
Upadły jeździec? To określenie jest odpowiednie dla mnie.
*Zdolności: Magia bitewna
Charakter: Czarny humor, sarkastyczny, pustelnik. kontaktuje się z innymi ale nigdy nie utrzymuje stałych kontaktów
Zainteresowania: Poszukiwania. On sam nie wie czego.
*Lęki: Boi się tylko strachu.
*Ciekawostki: Za życia kupił 2 miecze. jeden zgubił drugi złamał.
*Zwierzaki:

Zdjęcie:

Nazwa: Samson
Wiek:
Nikt nie zna jego wieku. Prawdopodobnie został nieumarłym w wieku 3 lat
*Płeć
Samiec
Gatunek:
Kruk pospolity
*Zauroczenie/partner:
brak danych
Moc:
Pośmiertnie jego zmysły zostały wyostrzone. Potrafi również rozpędzić się do dużej prędkości.
*Lęki:
Koty. Koty to sku*wiele.
*Ciekawostki:
Nikt nigdy nie wie gdzie on jest, ale zawsze jest tam gdzie musi być gdy jest potrzebny.



Zdjęcie:

 Nazwa: Herman
Wiek:
żył 10 lat. ma 526.
*Płeć
Samiec
Gatunek: Koń
*Zauroczenie/partner: brak
Moc:
Silny w ch*j. 200kg udzwigu
*Lęki:
Rzeki
*Ciekawostki:
Chodzą plotki, że nie jest koniem, tylko upośledzonym jednorożcem.
 

Właściciel: Nietypowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz