sobota, 28 maja 2016

Od Catty c.d. Saniss

Strasznie bolał ten upadek! Myślałam, że zwariuję przez te rany i ból, który się z nich wydobywał! Na szczęście moje wołanie usłyszała owa osoba na którą wpadłam i się stoczyłam .Podeszła do mnie i pomogła mi zdjąć drut kolczasty. Niestety przez to me rany otworzyły się i zaczęłam mocno krwawić, osłabłam i zemdlałam z tego powodu. Gdy się obudziłam dostałam wielkich bóli głowy , więc delikatnie się podniosłam z kanapy trzymając się za głowę.
- Nareszcie się obudziłaś ...Jak się czujesz?
- Nie najgorzej - odpowiedziałam na pytanie
- ... -spojrzałam w stronę źródła głosu -K-ktoś ty ?...-zapytałam jakby nigdy nic
- Saniss Blodwey- uśmiechnął się
- Ah....Czekaj ...Gdzie jestem i co tutaj robię? - Zorientowałam się, że jestem w nieznanym mi miejscu
-Jesteś w mym domu. Przyniosłem cię tu. - odpowiedział podchodząc do mnie.
- P-Po co ? - powiedziałam zaniepokojona odpowiedzią

(Saniss ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz